Forside

Om VSI

Viden

Cases

Teamet

Job

Kontakt 

VSI Group Denmark ApS
Bramhale vej 45
6100 Haderslev
Denmark

CVR: 35470387

VSI Group Asia Co., Ltd.
97 Chotana Rd Soi 22
T. Patan, A. Muang
50300 Chiang Mai
Thailand

BOI no. : 1821(7)/2555
Tax/VAT no : 0505555003302

Facebook annoncering

Fang din målgruppe med effektiv Facebook annoncering

Vidste du, at Facebook har flere videoafspilninger end YouTube og flere faste brugere end Google!

Facebook er et gigantisk socialt netværk, der råder over næsten ubegrænset data om sine mange brugere.

Med Facebook annoncering udnytter du den store viden, og målretter dine produkter eller services til personer med de helt rette interesser.

Da Facebook er uhyggeligt populært og bruges af stort set alle, er det en exceptionel platform, hvor du kan ramme både medarbejderen samt beslutningstageren i din målgruppe, look-a-like målgruppe eller bestemte segmenter baseret på demografi, geografi og andre prædefinerede egenskaber.

Og blikfanget? Som medie lægger Facebook – og Instagram, som de også ejer – op til reklame og engagement via både attention-skabende tekstbannere, dynamiske karruseller samt video.

Vi hjælper dig naturligvis med at skabe det visuelle fluepapir.

Glem desuden ikke muligheden for at anvende effektiv remarketing, som man kender det fra Google Ads. Facebook remarketing ads giver dig enestående mulighed for at forfølge personer, som tidligere har besøgt din hjemmeside og udvist interesse – eller dem som har en ’tabt kurv’ på din webshop.

Du kan endda indstille sigtekornet strategisk baseret på f.eks. sæsonvarer hos personer, som købte hos dig sidste sommer etc.

Lyder datadrevet og præcis markedsføring samt effektive eksponering for allerede interesserede kunder interessant?
Lad os blot opsætte et Facebook pixel og udforme iøjnefaldende kampagner, så er du i gang!

”Vidste du, at Facebook har flere videoafspilninger end YouTube, og flere faste brugere end Google!”

Facebook annoncering giver konverteringer!

  • Med effektive remarketing kampagner målretter vi annoncer til at blive eksponeret for personer, der har en tabt kurv på din webshop, som tidligere har besøgt din hjemmeside, eller på anden vis udvist interesse i dine produkter eller services.
  • Vidste du, at vi kan importere hele dit produktsortiment på Facebook og annoncere med dynamiske produktkarruseller? Det gør, at brugerne bliver dynamisk eksponeret for varer, som de har set aktivt på. Sig goddag til kvalificeret reklame med høj relevans!
  • Vi har specialudviklet værktøjer, der via Facebooks API giver os adgang til en meget større interesseafgrænsning, end man normalt kan finde via Facebook Ads Manager. Det giver os mulighed for at finde mere specifikke interesser og øge konverteringen for dine kampagner.

Videoannoncering

Facebook annoncering med video er effektivt, når du gør det korrekt. Levende billeder skaber større interesse med højere engagement, sammenlignet med andre annoncetyper fra øvrige marketingsplatforme.

Produktfeed

Med et produktfeed fra din webshop udvikler vi dynamiske og intelligente Facebook annoncer, som selv indsætter og viser de produkter, brugerne tidligere har udvist interesse for, eller måske har haft i en tabt kurv.

FB Ads

Kombinér Facebook annoncering med Google Ads annoncering og oplev et dynamisk samspil!

Forskellen på Facebook annoncering og SoMe?

Mange forveksler Facebook annoncering med SoMe, men der er tale om forskellige discipliner i samme økosystem.

Der er dog ligheder at spore, og de to ting kan sagtens gå hånd i hånd, men Facebook annoncering og SoMe markedsføring er til syvende og sidst to forskellige ting.

Facebook annoncering er, ligesom Google Ads, reklamer, hvor man betaler pr. klik – og derfor hører det under kategorien “PPC”, som står for Pay Per Click. Derved bliver det også en decideret annonce, da man netop betaler for det.

SoMe er det vi kalder “organisk” markedsføring, hvor det handler om at dele og poste godt content på sin væg – hvilket i teorien er gratis (fraregnet tidsforbruget på opgaven).

Den store forskel på Facebook annoncering og SoMe er med andre ord, at Facebook ads er noget man betaler for, hvorimod SoMe er gratis.

Når det er sagt, er der dog mange, som køber SoMe som en service, fordi det er tidskrævende hele tiden at lave spændende indhold og dele det. Netop dér kan SoMe og Facebook annoncering supplere hinanden fantastisk, da man kan booste og lave annoncer baseret på det indhold, man deler som SoMe indhold.

Vi hjælper dig med at skabe balance mellem organiske delinger og Facebook annoncering til din målgruppe. Vi tilbyder naturligvis også at varetage din Instagram annoncering og reklame – enten selvstændigt eller som en del af vores Marketing Hero koncept, hvor et dedikeret team skræddersyer din marketingstrategi for maksimal eksponering og konvertering.